Daglig leder og styret får for tiden mange henvendelser om pågående prosjekter. Både for beboerne selv og for styret sparer alle tid om beboere tar kontakt direkte med gjeldende entreprenør.
Ved spørsmål angående vindusprosjektet eller fasadespylingen, kontakt:
Kjetil Olsen, prosjektleder hos Vindu Entreprenøren AS. Tlf 957 00 401 eller kjetil@nyttvindu.no.
I henhold til kontrakt skal beboere opplyses om tidspunkt for montering minst 3 dager, men helst 7 dager før montering. Klage på utførelse, vinduer eller annet, samt bestilling av tillegg skal sendes per e-post til lohogda@nyttvindu.no eller leveres i postkasse i visningsbrakke nederst i Erlends vei.
Borettslaget representeres av daglig leder og styreleder i byggemøter hver annen uke.
For reklamasjon eller klager på våtromsprosjektet, kontakt:
Eroll Zekir, prosjektleder (anleggsleder) hos Sans Bygg AS. Tlf 955 50 419 eller eroll@sansbygg.no.
Borettslaget har 5 års reklamasjon på arbeidet som er utført, og garantien går ut i mai 2026. Det vil si at Eroll frem til da er beboernes kontaktperson. Etter dette har enkelte komponenter, for eksempel membran, 10 års garanti og varmekabler 25 års garanti. Hvem beboere kontakter etter mai 2026 tar vi når den tid kommer. Reklamasjoner skal leveres skriftlig.