FAQ TV
Hvor kan jeg bestille dekoder og utstyr til tv og internett?
Alt utstyr til kabel- tv og internett tilhører borettslaget og skal stå igjen når man flytter. Nye andelseiere må selv melde om eierskifte til Telenor.
Mangler det utstyr skal dette alltid bestilles gjennom daglig leder, på e-post: post@lohogda.no
Vi har ingenting på lager, det bestilles og sendes til andelseier pr. post. Andelseier må montere utstyret selv, men kan be om hjelp fra styret.
Kan jeg få redusert kostnad på kabel-TV hvis jeg ikke har TV?
Det lar seg dessverre ikke gjøre, så lenge borettslaget har inngått en fellesavtale.
Borettslagets leverandør
Telenor (tidl. Canal Digital) er borettslagets leverandør av TV og bredbåndstjentester.
Vi har T-WE dekoder og en trådløs ruter som gir tilgang til grunnpakken med 40 faste kanaler og 15 valgfrie kanaler. Hvilke kanaler som inngår i grunnpakken kan du se på https://www. telenor.no/privat/tv/t-we
Kontakt
Telenor
Tlf: 915 09 000
www.telenor.no/privat